Heb je een professionele copywriter nodig?
Laat ons eerlijk zijn: je bent niet op zoek naar copy. Je wilt meer en vooral: betere klanten.
Klanten die enthousiast zijn over jou, je factuur zonder gedoe betalen en terugkeren voor méér.
De klanten die je expertise verdienen.
Toch?
Gelukkig ben je hier op de juiste plek.
Als copywriter help ik sinds 2003 ondernemers zoals jij aan copy die raakt en de juiste mensen 'ja' doet zeggen.
Let wel: sterke copy is een middel – geen doel.
Een briljante tekst kan een slecht aanbod niet redden. Heb je een product waarop niemand zit te wachten? Is je service ondermaats? Copywriting fikst dat niet - net zoals een Instagram-filter je ochtendhumeur niet verbetert.
Maar lever je wél kwaliteit en draait je zaak al? Dan geeft een goede copywriter je het podium dat je nodig hebt.
Weet je: veel content is droger dan een toast zonder boter. Dat wil je niet. Want saai verkoopt niet.
Daarom heb je geen tekstschrijver nodig. Wel een copywriter die haakjes vindt die je klanten wakker schudden.
Toen ik nog freelance journalist was heb ik geleerd wat er nodig is voor een pakkend verhaal: de juiste vragen stellen, goed luisteren naar degene die voor je zit en vertellen met flair – zodat je verhaal echt blijft hangen.
Ik zeg ook waar het op staat en neem geen blad voor de mond. Ik ben niet voor middelmaat. Mijn klanten ook niet.
Vooral dienstverleners met een uniek aanbod of een eigenzinnige aanpak kloppen bij mij aan voor teksten en advies.
Geen niche is te droog. Geen product te complex.
Jij gelooft erin? Mooi. Nu je klanten nog.
Klanten die enthousiast zijn over jou, je factuur zonder gedoe betalen en terugkeren voor méér.
De klanten die je expertise verdienen.
Toch?
Gelukkig ben je hier op de juiste plek.
Als copywriter help ik sinds 2003 ondernemers zoals jij aan copy die raakt en de juiste mensen 'ja' doet zeggen.
Let wel: sterke copy is een middel – geen doel.
Een briljante tekst kan een slecht aanbod niet redden. Heb je een product waarop niemand zit te wachten? Is je service ondermaats? Copywriting fikst dat niet - net zoals een Instagram-filter je ochtendhumeur niet verbetert.
Maar lever je wél kwaliteit en draait je zaak al? Dan geeft een goede copywriter je het podium dat je nodig hebt.
Weet je: veel content is droger dan een toast zonder boter. Dat wil je niet. Want saai verkoopt niet.
Daarom heb je geen tekstschrijver nodig. Wel een copywriter die haakjes vindt die je klanten wakker schudden.
Toen ik nog freelance journalist was heb ik geleerd wat er nodig is voor een pakkend verhaal: de juiste vragen stellen, goed luisteren naar degene die voor je zit en vertellen met flair – zodat je verhaal echt blijft hangen.
Ik zeg ook waar het op staat en neem geen blad voor de mond. Ik ben niet voor middelmaat. Mijn klanten ook niet.
Vooral dienstverleners met een uniek aanbod of een eigenzinnige aanpak kloppen bij mij aan voor teksten en advies.
Geen niche is te droog. Geen product te complex.
Jij gelooft erin? Mooi. Nu je klanten nog.